פריוויו למשחקי יום ראשון – משחק מוקדם / עמיחי קטן

ארבעה משחקים בסך הכל ישוחקו הערב, כולם בשעות נוחות עבור הישראלים, שהן שעות הצהריים המוקדמות בארה"ב, ואפילו חלק בשעות הבוקר באיזורים מסוימים של הליגה. הסיבה לשעות המוקדמות היא כמובן משחק הסופרבול שיתפוס את כל שעות הפריים-טיים ברחבי ארצו של הדוד סם. סביר להניח שגם חלק מגולשי האתר יעדיפו להתמקד דווקא בפוטבול הערב, אבל אנחנו כאן בענייני כדורסל, ולכן נדבר בעיקר על הכדורסל.

19:30 דטרויט פיסטונס (17- 33) – דנבר נאגטס (34- 15):

דטרויט היא קבוצה למכירה נכון לעכשיו. על הנכונות של הפיסטונס להעביר את דראמונד בטרייד אנחנו יודעים, והרצון לבנות מחדש, יחד עם הצורך הזה, גם הוא מוכר, ונראה שאין מנוס לדטרויט אלא לנסות לצאת מהבינוניות ולחתור כלפי מטה כרגע. השחקן הכי טוב בקבוצה כרגע הוא דרק רוז, שעומד כרגע על 14 משחקים רצופים עם 20 נקודות או יותר, אבל הקבוצה הרעה שלידו עשתה מזה רק 5 ניצחונות. כל זה עוד בלי להזכיר את בלייק גריפין שהיה מצוין בעונה שעברה, אבל העונה הנוכחית מתחלקת מבחינתו בין פציעות להחטאות, ולא ברור מה יש לו יותר.

אצל דנבר המצב הוא כמובן הפוך. גם הם יכולים להפגין התעניינות בשוק הטריידים, אבל אצלם זה יהיה מתוך עמדה חזקה של קבוצה במצב טוב שמחפשת את האפשרות להתחזק עוד טיפה, או להביא כוכב נוסף. סימן הדאגה העיקרי כרגע בדנבר הוא נושא הפציעות, כאשר הערב ייעדרו מארי, מילסאפ ופורטר ג'וניור, מה שאולי יתן לדטרויט סיכוי למשחק הזה. דנבר נמצאים כרגע במאבק צמוד עם הקליפרס על המקום השני במערב, ועבור קבוצה ביתית כמו דנבר יכולה להיות לעניין הזה משמעות.

המפתח של המשחק הזה הוא המאבק בין דראמונד ובין יוקיץ' בקו הקדמי. סגנון המשחק של שניהם מקשה אחד על השני להתמודד הגנתית, ומי שיקבל יותר עזרה יזכה ביתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: C+ – דנבר היא קבוצה מאוד מעניינת ורוב האוהדים מצפים לעוד הופעות טובות של דרק רוז.

הימור: התחשק לי לשים פה הפתעה, אבל דנבר ניצחו במילווקי והראו לי שזה לא כדאי. דנבר ב-8.

21:00 יוסטון רוקטס (30- 18) – ניו-אורלינס פליקנס (20- 29):

רבים כבר עסקו בחודש ינואר המצוין של ראסל ווסטברוק לעומת זה המאכזב של הארדן, ולכן אני לא אכתוב על זה הרבה, ורק אביא ממוצעים של שניהם מרצף המשחקים עליו מדובר. הארדן עם 25.8 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים ב-25.7% לשלוש ו-41.5% אפקטיבי. ווסטברוק עם 33.8 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-8.6 אסיסטים ב-22.7% לשלוש ו-54.1% אפקטיבי. ניתן לראות שווסטברוק יעיל יותר בתקופה הנתונה בתוך הקשת. כדאי גם לציין את אריק גורדון שניצל משחק אחד בו נעדרו שני הגראדים (גארדים של הטילים) כדאי לירות 50 נקודות בעצמו.

הפליקנס מתמקדים כרגע בדבר אחד – זאיון וויליאמסון. הבחירה הראשונה בדראפט חזר סוף סוף מהפציעה שלו ובינתיים הוא עומד בציפיות שהיו ממנו ומתליח לקלוע הרבה ובאחוזים די טובים בדקות יחסית מועטות. רבות דובר על הבסיס הצעיר שבונים בניו-אורלינס, ואם זאיון ימשיך להישאר בריא וביכולת הזאת מצבם יהיה טוב מאוד בעתיד הקרוב.

המפתח של המשחק הזה יהיה ההגנה על הארדן. הפליקנס הם יריבים מצוינים כדי להחזיר את הארדן לעניינים, אבל אולי הם יצליחו ליישם את מה שכל הליגה כבר לומדת ומתחילה ליישם בכל הנוגע להתמודדות עם הארדן. אם הם יצליחו עוד יהיה מעניין…

רמת עניין של משחק: B+ – הרבה עיניים מופנות כרגע אל זאיון, באופן חיובי, ואל הארדן, באופן שלילי, ויהיה מעניין לראות משחק בו משתתפים השניים.

הימור: פה אפשר לראות הפתעה, וזה מה שבא לי להמר. הפליקנס ב-6.

21:00 מילווקי באקס (41- 7) – פיניקס סאנס (20- 28):

לא יוצא לי לומר זאת הרבה – הבאקס מגיעים אחרי הפסד, ועוד ביתי. כשהיריבה היא דנבר, ובמצב הנתון שהמטרה של מילווקי היא להריץ עכשיו חודשיים וחצי קדימה, זה גם די מתבקש שבזמן מסוים יהיו הפסדים. על שניים רצופים יהיה קשה להמר, במיוחד ששניהם בבית.

פיניקס עדיין לא מוותרים על המאבק על הפלייאוף. הם אמנם במרחק 3.5 משחקים מהמקום השמיני, וביניהם עומדות ממפיס המפתיעה, סאן-אנטוניו המנוסה ופורטלנד טרייל-לילארדס, אבל גם פיניקס הם לא קוטלי קנים השנה, בניגוד לשנים קודמות. בוקר הוא המועמד המוביל שלא נכנס לאולסטאר ואצל סקוררים כמוהו זה יכול לצאת עם משחק של 50 נקודות או משהו בסגנון, אבל סביר שגם זה לא יספיק נגד היריבה שממול.

המפתח של המשחק הזה הוא בהגנה של פיניקס על השלשות. יאניס משתדל שלא לעבוד יותר מדי דקות במהלך העונה הסדירה, ומטיל את עיקר העבודה על הקלעים המתחלפים שמפגיזים מבחוץ בתורות. אם פיניקס יעצרו את זה הם יאלצו את יאניס לעבוד קשה ויוכלו לכפות משחק צמוד, שם הכל יכול להיות.

רמת עניין של משחק: B- – משחק עם פוטנציאל, אבל יש סיכוי יותר מסביר שמילווקי יסגרו עניין במהרה.

הימור: קשה לראות כאן הפתעה, בעיקר אחרי ההפסד של מילווקי לדנבר. מילווקי ב-14.

22:00 טורונטו ראפטורס (35- 14) – שיקגו בולס (19- 32):

את העונה שעברה, עונת האליפות, סיימו טורונטו עם 58 ניצחונות והמקום השני במזרח. בעונה הנוכחית, נכון לעכשיו, טורונטו בקצב של 58 ניצחונות, ולפי התחזית של 538 הם צפויים לסיים במקום השני במזרח, שוב מאחורי מילווקי של יאניס שכנראה יזכה בתואר ה-MVP שוב. טורונטו לא מסומנים כמועמדים לאליפות, אבל אם הטראומות של השנים הקודמות כבר מאחורי לאורי וחבריו, אסור להתעלם מהאלופים המכהנים גם במאבק הקרוב, למרות שכרגע זה לא התרחיש הכי סביר.

קבוצה נוספת שאי אפשר להספיד, אם כי בעניין אחר לגמרי, היא שיקגו בולס במאבק על הכרטיסים האחרונים בפלייאוף המזרחי. נחזור לתחזיות של 538 שמעניקות לשוורים השבורים 12% לעלות לפלייאוף, שזה לא הרבה, אבל מדובר במקום ה-9 במזרח. קריסה אפשרית של אורלנדו או ברוקלין, או ריצה פתאומית של הבולס, או כל תרחיש אחר שתמציאו, יכולים להעלות את הסיכוי למהלך כזה. אל תבנו על זה, אבל אם זה יקרה, אני אוכל להגיב בבלוג החי "אמרתי לכם".

המפתח של המשחק הזה נמצא אצל זאק לאבין וההגנה של טורונטו שתנסה להתמודד איתו. לראשונה בקריירה לאבין נמצא ברצף משמעותי של משחקי 20 נקודות, והוא עומד על 17 כאלה. ההגנה הכי טובה בליגה נגד מספרים אישיים כאלה היא זו של טורונטו. המנצח במאבק הזה יזכה ביתרון משמעותי במשחק כולו.

רמת עניין של משחק: C+ – משחק שלא סומן ביומן של אף אחד, אבל מדובר עדיין באפשרות די טובה למי שרוצה לצפות ב-NBA אחרי השעה 23:30, או מי שחייב קצת NBA לפני הסופרבול.

הימור: אם תהיה הארכה הרייטינג ירד באופן משמעותי, אז הקנדים ידאגו שלא נגיע לשם, אבל יהיה צמוד. טורונטו ב-4.

ולסיום – החידה השבועית, והפעם מענייני דיומא – קובי ברייאנט והסופרבול. קובי היה אוהד ידוע של קבוצת הפילדלפיה איגלס, שזכתה בסופרבול לפני שנתיים. באותו משחק היה מהלך אחד מיוחד של האיגלס שזכה גם להיכלל בטופ 10 של מהלכי כל הזמנים בדירוג ה-100 של ה-NFL. על איזה מהלך מדובר ומה היה שם?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
197 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
2 בפברואר 2020 14:09

תודה רבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המפתח של המשחק הזה יהיה ההגנה על הארדן.-חיים אחדש לך, לא יהיה שום הגנה על אף אחד היום. יהיה ראן אנד גאן מטורף בו כולם ינפחו סטט. יוסטון ישחקו עם טאקר כסנטר עם הרכב גמדים, ציון ואינגראהם יטחנו. מהצד השני הארדן וראס ינגבו גם. יהיה צמוד, בלאגן, הרבה ניפוח.

145-143 לטילים

klyaid
2 בפברואר 2020 14:48

רעי הקוריוז למה קאפלה לא יפתח בסנטר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  klyaid

פצוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחח אין מצב

klyaid
2 בפברואר 2020 14:47

דטרויט העבירה בזמנו את גרג מונרו בטרייד למרות מספרים מצויינים בחמישייה
עכשיו דריימונד הבא בתור
השאלה אם זה המהלך המתבקש או שוב צעד נואש לצאת מהבינוניות?

חוץ מזה מי בעד אנתוני דיוויס לאם.וי.פי השנה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  klyaid

יש כבר MVP אחד והוא ייוני. רק פציעה מסיימת עונה תיקח ממנו את התואר. אף אחד אחר לא באזור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני אומר שהסאנס מפתיעים היום ומנצחים על הבאזר.
ראפס ישחטו מעל 20
דנבר ינגבו

עידו גילרי
Admin
2 בפברואר 2020 14:54

הסאנס במצוקת גבוהים כשחוץ מאייטון רק דיאלו מאחוריו. מה שאומר שאנחנו תלויים ביד של בוקר ואוברה מבחוץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תחושת בטן שלי לא יותר אל תבנה על זה 🙂
אם הרשע יצטרף אלי ויגיד באקס לא כוחות, קל. יהיה יותר סיכוי

עידו גילרי
Admin
2 בפברואר 2020 15:00

יאניס בספק אז בוא נקווה שזה יהפוך לבחוץ…

NFS
NFS
2 בפברואר 2020 18:10

יאניס אכל גבינה ציונית בגינה ציבורית?

עידו גילרי
Admin
2 בפברואר 2020 18:31
Reply to  NFS

לפחות הוא לא כמו כריס פול – בחורה המכונה ציפי.

שגיא נאור
Editor
2 בפברואר 2020 15:33

פריוויו מעולה חיים.
אחד הימים הכי שווים לחובבי הליגה בארץ עם משחקים בשעות מושלמות. רק למה לתקוע מבחן בדיני ראיות למחר?!
על הסופרבול כבר ויתרתי לצערי הרב ואנסה להשלים אותו טבולה רסה מחר בצהריים. מקווה שאצליח להתרכז וללמוד ולא לגלוש לליג פאס כי אם כן אני בצרות…

המאבק על המקום השמיני במערב ממש מבאס אותי – כל הקבוצות שם, חוץ מהספרס, כל כך סימפטיות שבא לי שכולן שם יעלו. מוראנט וטריפל ג'יי, דמיאן המדהים, בוקר ואיטון החביבים, זאיון ואינגרם והחבורה המלהיבה של הפליקנס. הייתי מת לראות את הרוקטס מתרסקים וגמרים בחוץ אבל זה לא ריאלי.
ורק לראות מה קורה בקונפרנס השני עם אורלנדו והנטס ושיקגו ושארלוט ולחשוב ששתיים מהם ייכנסו..

thejanitor
thejanitor
2 בפברואר 2020 16:20

כשאני חושב על זה הטורניר כניסה לפליאוף שמתכננים בין קבוצות 7-10 (שלדעתי עדיף כבר להרחיב ל6-11) צריך להיות מעורבב בין המזרח למערב וככה ייתכן מצב שכל הקבוצות שציינת היו נכנסות על חשבון הקבוצות מהמזרח

scab666
scab666
2 בפברואר 2020 18:59

ואל תשכח את וושינגטון. לפי 531 דרך אגב, להורנטס יש פחות מאחוז ולוושינגטון 10

scab666
scab666
2 בפברואר 2020 18:59
Reply to  scab666

538

שגיא נאור
Editor
2 בפברואר 2020 19:13
Reply to  scab666

הייתי שמח לשכוח גם את שארלוט… זה נבלה וזה טרפה. זה לא משנה את העובדה ששוב קבוצת פלייאוף מזרחית כנראה תסיים את העונה עם פחות מ-40 ניצחונות. עם כל החיבה לברדלי ביל, זאת לא קבוצה שאמורה להמשיך לפוסט סיזן.

scab666
scab666
2 בפברואר 2020 20:57

מסכים. החמישייה שנאבקת על המקום השמיני במערב הרבה יותר טובה ומעניינת ממה שיש למזרח להציע ב 7-8.

thejanitor
thejanitor
2 בפברואר 2020 16:15

ציון 8 ריב התקפה הערב מול הרכב הגמדים של יוסטון, אובר אנדר מה אומרים?

עידו גילרי
Admin
2 בפברואר 2020 16:17
Reply to  thejanitor

זה די מדהים לאיזה אחוז מההחטאות של עצמו הוא לוקח את הריבאונד בינתיים.

thejanitor
thejanitor
2 בפברואר 2020 16:21

יש לו חוש וכוח מתפרץ קיצוני גם להחטאות של אחרים

עידו גילרי
Admin
2 בפברואר 2020 16:24
Reply to  thejanitor

לא אמרתי שלא. פשוט כשהוא מחטיא הוא תופס הרבה שטח והוא מסוגל לתת ניתור שני ממש מהר.

thejanitor
thejanitor
2 בפברואר 2020 16:28

לא אמרתי שאמרת שלא 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

אובר

Berch
2 בפברואר 2020 16:43

תודה על הפרוויו
🙂

מנחם לס
Admin
2 בפברואר 2020 17:40

ביום של סופרבול קשה לי להתרכז בכדורסל. אני מתפלא גם על מספר המשחקים הרב. כנראה שזה בגלל השעה של הסופרבול

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

ידעתי שיש סיבה שיש סופרבול בערך פעם בשנה. משחקים מוקדמים לאירופאיים!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בפברואר 2020 19:50

שיר הלילה LOVE WILL TEAR US APART
של JOY DIVISION
אחת מהלהקות הטובות של סוף שנות השבעים ותחילת השמונים לפני שהסולן התאבד.
When routine bites hard
And ambitions are low
And resentment rides high
But emotions won't grow
And we're changing our ways
Taking different roads
Love, love will tear us apart again
Love, love will tear us apart again
Why is the bedroom so cold?
Turned away on your side
Is my timing that flawed?
Our respect run so dry?
Yet there's still this appeal
That we've kept through our lives
But love, love will tear us apart again
Love, love will tear us apart again
Do you cry out in your sleep?
All my failings exposed
Gets a taste in my mouth
As desperation takes hold
And it's something so good
Just can't function no more?
Love, love will tear us apart again
Love, love will tear us apart again
Love, love will tear us apart again
Love, love will tear up apart again

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בפברואר 2020 19:51

לא ייאמן שיש כמעט 60 מליון צפיות בקליפ הזה
https://www.youtube.com/watch?v=zuuObGsB0No

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בפברואר 2020 19:53

זוועה איך שדטרוייט משחקים
זו לא קבוצת כדורסל, איפה הכבוד העצמי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בפברואר 2020 20:19

השתפר שם קצת אחרי שחטפו על הראש.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בפברואר 2020 20:26

ועכשיו יש משחק בדטרוייט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בפברואר 2020 20:28

הגאון נותן תפוקה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בפברואר 2020 20:34

והנה הפיסטונים מובילים, מי היה מאמין?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בפברואר 2020 20:36

איזה סל של ג'קסון על הבאזזר. דטרוייט מובילים ב 3 במחצית.
זה לא היה צפוי.

צ'יקו
Admin
2 בפברואר 2020 20:39

מה קורה בדטרויט?! התחיל ב: 30-7 לדנבר ועכשיו יתרון 3 לפיסטונס?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 בפברואר 2020 20:51

הגאון עושה את שלו, אבל רק הוא. הצג השני, גם דרמונד וגם רוז חלשים, ועדיין הם מובילים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התחיל ניפוח הסטט חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גנטרי גנטרי עושה דאבל טים על הארדן??? מה קורה פה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאנטוני כבר עם פסק זמן ב2 2

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:14

פאק

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:15

הארדן קופץ לג'אמפ בול
לונזו מתחיל לפרוע דיבידנדים על המסירות לציון.
אני אומר פליקנס ב-12

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:15

יוסטון מבחילה וראס כבר עם 2 ניגורים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עם נגרייה 0 מ3 חחח עם קרשים צבע אדום

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:18

בגלל שאני כאן. נותן הצגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו עם 3 חח

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:18

עוד ניגור לראס

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:19

למי שפספס תראו את הלוב של בול לציון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציון צולע מה זה

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:21

הדוב המרקד

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:21

בול בעין של שמעון!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה בדיליי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקלינגון מנגר בגאמפים לכבוד האשך 0 מ5 חח

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:22

אינגרם מבצע את זממו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זממו חזק יוסטון זה קומדיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו רק רשת חח

etayle
etayle
2 בפברואר 2020 21:22

לא רעים בכלל ניו אורלינס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

זה נגד יוסטון 😂😂😂 אתה לא רואה את ההגנה שלהם אחי? ניפוחי סטט בעמ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגבון נכנס בפיניקס אשך בשבילך

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:24

הוא גאון כדורסל. רואים בפרטים הקטנים.
ניסיתי להעביר לספרס בטרייד על מורי אבל המשין לא מתפקד עם ppp

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:23

לונזו עוד שלשה !!!
.
.
.
איזה מהפך בפליקנס מאז שציון חזר!
לא ברור למה הם לא יכלו לשחק יותר נורמלי לפני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי שהמשחק היותר מעניין יהיה במילווקי
אני עם חצי עין בסאנס במחשב ויוסטון בטיוי

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:26

אני עם שתי העיניים עושה עין רעה על ראס

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:27

וואו ציון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני בהלם שגנטרי עושה דאבל טים לא הייתי מאמין שהרגע הזה יגיע

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:27

איזה אפס הארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציון חור בהגנה וגרו לא שומר כבר שנתיים חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש הגנות חזקות רק 20 15 חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מתחיל לבעבע ולרתוח מריחים 50

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו נראה נאש מול יוסטון כמו שברונסון היה נראה אייברסון מול ההוקס 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פוסטר רצחני על הייז חח של קלמונס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה איירבולים יוסטון מעיפים חחחח 4 איירבולים כבר מה3 אזעקת צבע אדום
גרו פשוט קונוס בהגנה מה זה חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולידיי פשוט קונוס וואו אפילו ריברס משאיר לו אבק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ספאלושה חי חחחחח
גיל ברק שואל את שימי ספאלושה בגילך לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ספאלושה עם שלשה וחטיפה חח שיוויון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון מובילים בן מקלמור נראה ליליארד מול הגנת האוויר חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחלחחחחחחחח ראס חחחחח ראיתם את זה איזה שאקטין אשךךךך

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:36

מה היה?
איזה גרועים הם בלי ציון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך פספסת את זההה. תקשיב חובה לראות 20 שניות לביום הרבע כדור של ראס הוא מקפיץ מקפיץ ואז שנייה לסיום מוסר מהשלשה לאחורה לחצי שלו לאף אחד חחחח

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:47

קלאסה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מנפחים סטט מספיק רק 30 28 זה קצב נמוך

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:37

עוד לא התעוררו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תקשיבו גרו הולידיי ברמה של טריי יאנג בהגנה מה זה? ממש קונוס

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:40

בשעה הזאת אפילו ג'נטרי כמעט עירני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציון טנק חח טאקר נראה נמלה לידו כמו מוטמבו מול שאק

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:44

ראס עבר לשחק כמו סימונס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ רק שהוא הרבה יותר מהיר ורכז הרבה יותר טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם איך ציון עושה פוסט? אונס את טאקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק דאבלצטיםמעל ציון טאקר לא יכול עליו

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:46

אקסטרה סמול בול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציון חייב לפתח קליעה בעונה הבאה ולקבל יותר כדורים כרגע הוא רק בחימום אונס את טאקר

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:47

הארט חם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציון זה טנק. עונה הבאה הוא יאנוס ללא רחם

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אתה צודק. לאנוס זה באמת מצחיק ומשהו לקוות אליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפתח את השושנה להרבה שחקנים

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

זה לא באמת יותר טוב, אתה יודע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו אתה כבר צריך להכיר אותי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נא היו צריכים להטריד את גרו בשיאו. איזה נוראי הוא נהיה בהגנה וגם בהתקפה לא שוס גדול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון רק איירבולים מה3. גורדון מחרב הארדן מנגב עם 20 נק ויש עוד 6 דק לחצי חח 50 בדרך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוף סוף גורדון קלע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארט מהלוגו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן לא בהכרה בדרך ל50 60 חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גנטרי הפסיק עם הדאבל טים 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בול עםמשאקטין 14 איב כדור לפליקנס לול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איטוון מור נראה שאק מול גמדי יוסטון חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציון עושה מגבת מטאקר מטלית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה צעדים של הולידיי צעדים וסל

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 22:02

פנדל גול זה גול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציון זה מפלץ עונה הבאה הוא הולך לרמוס

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 21:59

אני מנסה לשמור עין אחת פקוחה על ראס אבל מתאפץ
צפו במחצית שנייה להתפוצצות, אני לא אשרוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח למה תישאר יהיה צחוקים אני מבטיח לך. אם אתה נרדם תראה בעמידה

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 22:02

אין לי סיכוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה הגננת עייפה אותך?

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 22:00

אני לא יודע אם חלמתי או שבאמת שמעתי את דוריס מתארת את הבהונות של הארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח יאניס רץ נכנס לצבע צועק אהה ומקבל שריקה חחח איש לא נגע בו שחקני הסאנס בוהים אחד בשני 😂😂

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 22:03

חחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דטרויט קרובים לניגוב אם לא ישלשלו שוב.
כמה זמן מורי פצוע מה יש לו? כבר מלא משחקים

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 22:04

לרגע שתי העיניים היו פקוחות – ראס ניגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציון עושה שאק על יוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדןןן

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 22:05

וואו איזה רעש מהטבעת מהזריקה של ראס לשלוש

אשך טמיר המקורי
2 בפברואר 2020 22:06

יאללה תהיו חזקים בשבילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לילה טוב גיסנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה דר רזי? ישן? הסלטיקס לא משחקים היום דוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוקר עם 3 דנבר לא רוצים למות

scab666
scab666
2 בפברואר 2020 22:11

הלוואי הלוואי נ"א מול לייקרס סיבוב ראשון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  scab666

אל תשלה את עצמך

scab666
scab666
2 בפברואר 2020 22:15

4 משחקים פער

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  scab666

זו בדיוק האשלייה. גם הבולס קרובים לפלייאוף

scab666
scab666
2 בפברואר 2020 22:17

הבעיה של הבולס שונה. מקומות 7-8 במזרח גרועים אבל גם היא. אצל נ"א זה בדיוק הפוך. ועדיין, עם זיון יש להם את הסגל הכי טוב מה 5 לדעתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  scab666

אל תסתנוור מיוסטון. הם קבוצת אוויר הגנתי אל תשליך ממה שאתה רואה היום לגבי השאר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב אני מתחיל להשתכנע שאינגראהם שחקן טוב. אם הוא וציון סגורים. יש בעיית גארדים לנא לונזו והולידיי לא מספיק טובים לרמות הגבוהות לעונות הבאות.
דיאנגלו ראסל יכול מאד להתאים ליד אינגראהם וציון. הגנה לא תהיה אבל התקפה כן 😎. במקומם הייתי מחתים גם את קראודר.
הולידיי ולונזו על דיאנגלו 😊

scab666
scab666
2 בפברואר 2020 22:19

קו אחורי סבבה. צריך פורוורד שקולע שלשות לפתוח את הצבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  scab666

אינגראהם קולע שלשות טוב. קו אחורי סבבה זה לא מספיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון עם 7 איירבולים מה3 עד כה מדהים לא זוכר דבר כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציון צריך מכונת הנשמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייטון אכזבה מתחיל לקבל את הרושם שהוא לא מה שחשבתי. לא דומיננטי מספיק

אבי יחיאל
אבי יחיאל
2 בפברואר 2020 22:31

סתם לדעת אם קאפלה פצוע אז למה יוסטון החתימו את צ'אנדלר גם היןם הוא לא משחק שנייה מה הסיפור?

צ'יקו
Admin
2 בפברואר 2020 22:37

קודם כל הוא זקן.
דבר שני הוא לא מתאים במאצאפ… גם הפליקנס ברגעים נרחבים של המשחק משחקים ללא גבוה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

בדיוק יצטרך מכונת הנשמה בקצב הזה. הביאו אותו סתם כפלסטר כמו שהיה בלייקרס. אל תבנה עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא גופה.
ניפוח סטט הולך היטב הארדן ראס אינגראהם ציון כולם עם סטט אש חחח אין יותר הגנות בכלל רצים ורצים דוהרים. צנדלר יצטרך מכונת הנשמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולידיי מחרב

אבי יחיאל
אבי יחיאל
2 בפברואר 2020 22:40

הקבוצה הפחות גרועה תנצח….. איזה משחק ביזיון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כצפוי אין הגנות בכלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתם תעופו סיבוב 1 לא ניתן להתכחש לזה. אולי מול דנבר יהיה ליוסטון סיכוי כי גם דנבר מאד מוגבלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס מחטיא פעמייםמאיש לא יורד להגנה חחח חופשי נותנים קוסט טו קוסט

מנחם לס
Admin
2 בפברואר 2020 22:47

למה לא ניכנסים לפוסט של ראובן בראל שהיה במשחק בפורטלנד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולידיי הוא הmvp של מוסטון מחרב לפליקנס ממש את המשחק

מנחם לס
Admin
2 בפברואר 2020 22:48

הארדן לעולם לא יהיה יותר הארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מה? הוא 29 נק חח יכול להגיע ל50 אם תרגיז אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקלמור נראה רגי מילר בניפוח סטט מול האין הגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמה פעמים אמרתי לדנבר להיפטר מהפורצלן גארי האריס. הוא שוב פצוע ים זמן כמו כספי משחק 5 משחקים פצוע 10.
מה יש לגאמל מורי?

אבי יחיאל
אבי יחיאל
2 בפברואר 2020 22:52

תסביר מנחם? מה קרה להארדן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס הוא עמוד חשמל בהגנה לא זז 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי דאנטוני יבין שטאקר לא יכול על ציון? זה ניגוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לציון אין רגליים לא בכושר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח איך לונזו עובר את הארדן 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוי פליקנס 4 על 2 ומחטיאים 2 לייאפים 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אריק גורדון זה מחבל

NFS
NFS
2 בפברואר 2020 23:02

לונזו אולי תפסיק למסור ליוסטון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון מזעזעת חוץ מלזרוק 3 לא יודעים מה לעשות עם הכדור

אבי יחיאל
אבי יחיאל
2 בפברואר 2020 23:06

אומרים דאנטוני גאון התקפי….. לא ראיתי תרגיל אחד כל העונה…. איזה משחק מגעיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התרגיל זה לתת כדור הארדן וראס ולומר בהצלחה. לסטוטס זה עובד בפורטלנד בינתיים

asaf
2 בפברואר 2020 23:07

היי מסתבר שיש קבוצות שעושות דאבל אפ ברגעים חשובים מדי פעם על כוכב הקבוצה השנייה …שמעון התגובה נכתבת תוך כדי הזכרות בך מהסדרה טורנטו-פילי עונה שעברה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

מדהים שזה בא מגנטרי

asaf
2 בפברואר 2020 23:12

ממש !!

asaf
2 בפברואר 2020 23:09

ניו אורלינס מאזנת את ערימות האיבודים בכמות ריבאונד התקפה. חבל שלא מנצלת אותם משהו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח איזה נגר ראס 😂😂

asaf
2 בפברואר 2020 23:13

כל זריקה של ראס משלוש ותושבי האולם רצים לתפוס מחסה

NFS
NFS
2 בפברואר 2020 23:14

26 ריבאונדים בהתקפה ליוסטון בלי אף שחקן מעל 2.00 מטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם מה אמרת על הארדן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אריק גורדון זה הmvp של הפליקנס

NFS
NFS
2 בפברואר 2020 23:16

איך אומר אוחנה- לא מגיע חמצן למוח (בשתי הקבוצות)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

החמצן בזקן של הארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גרו הולידיי הmvp של יוסטון ואריק גורדון הmvp של נא בתחרות אדירה

NFS
NFS
2 בפברואר 2020 23:20

ג'רו בתחרות עם אינגראם

asaf
2 בפברואר 2020 23:17

שלא לומר משחק שכונה

NFS
NFS
2 בפברואר 2020 23:19

אינגראם על הפנים. אפס נקודות ברבע הרביעי עם מאתיים שלשות מוחמצות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

בדיוק שפרגנתי לו קללת המגבון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דונאהל אין דה האוס

birdman
birdman
2 בפברואר 2020 23:22

בואוקאו טואוב אדאם ושימי וויגאו.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 בפברואר 2020 23:22

איך יוסטון בסוף מנצחים את זה, זה לא הגיוני

NFS
NFS
2 בפברואר 2020 23:24

הולידיי זכה ב-mvp של יוסטון
אינגראם ניסה לתת פייט אבל לא יכל לתצוגה המזעזעת של ג'רו

זיו פנמה
2 בפברואר 2020 23:25

מסכן זאיון. מוקף בחבורת נגרים, נפחים, מסגרים – מה לא? אבל לא מבינים בכדורסל קבוצתי בכלל. באסה

NFS
NFS
2 בפברואר 2020 23:25

לזאיון יש שפשפת?

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 בפברואר 2020 23:32

טורונטו התחילו את הרבע השלישי בריצה של 17-4 והשתלטו על המשחק

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 בפברואר 2020 23:38

איזה פלאש של לוין!

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 בפברואר 2020 23:41

המשחק כל כך מעניין שהשדרים מדברים על הסבתא בת ה-93 של אחד מהם…

אור
אור
2 בפברואר 2020 23:44

5 שחקנים בפליקנס עם 10+ ריבאונדים. מעניין כמה זה נפוץ

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 בפברואר 2020 23:57

טרנס דיוויס. לא נבחר בדראפט, מה שלא מפריע לו לקלוע 7.2 ב 16.6 דקות עם 1.3 שלשות בכמעט 40%. החוליה האחרונה בפס הסקאוטינג הגאוני של הרפטורס

עידן
עידן
3 בפברואר 2020 2:47

As trade deadline looms on Thursday, Houston is engaged with several Eastern Conference teams — including Atlanta — on C Clint Capela, league sources tell ESPN. There are a few multi-team trade scenarios in play.